hejhej:)

hejsan,
igår var jag och amanda med najah, malin, hanna, ida och annika.
då bestämmde vi att vi skulle sova över nånstans...
så vi ringde/for runt och letade en lokal att sova i och tillslut så tog vi min kvartersgård ;)
men annika och ida fick inte sova, men alla dom andra fick :)
vi gjorde inte så mycket, eller joo, typ:] haha hanna är så sjukt rolig,
så vi satt och skrattade i typ 2 timmar, sen satt vi typ och prata och lite till :]
sen somna vi typ tre och vaknade elva :) och då körde vi idol :)
och vi spelade in det så vi kanske lägger upp det på youtube sen:]
och vi (amanda,najah,malin,hanna,ida och kanske jag) ska sova över där en natt till :)
det kommer säkert bli roligare än igår :D eller jag hoppas det :D
haha men nu ska jag gå ner och se på hockey;)
hörs väll imorron antar jag :)
hejdåååå♥


Kommentarer
Postat av: annika

de va kul(=

2009-11-17 @ 15:34:39
URL: http://ackkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

Vad har du för epost?:

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0