NY BLOGG!

hejhej, nu har jag (amandaö) och juliana skaffat blogg ;)
vi får se hur det kommer att bli med uppdateringen,
men jag chansar att jag kommer uppdatera mest ;)

nu eller om en stund ska jag gå och sova för att jag känner mej trött, och jag har haft en ganska jobbig dag, så jag vill helst bara glömma den och börja en ny imorron :]
 
( men som man säger; glöm dina bekymmer, imorron kommer nya!
och jag är ganska säker att jag kommer få nya bekymmer :/ )

menmen, hejdå :)
puss/ amandaö

haha, inte lite gammal bild heller :O^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

cool blogg :)<3<3<3<33<<33<3<3

2009-11-10 @ 18:13:27
URL: http://faduumosliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

gamla gänget ;)

2009-11-11 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

Vad har du för epost?:

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0